Icy days

 
Nu är det ganska skönt att vara hemma alltså, har nämligen varit borta hela dagen och hela kvällen i princip så jag kom hem nu för några minuter sen. Jag hade redan redigerat de här bilderna till ett inlägg som tur var annars hade det nog inte blivit något, det är ju ingen idé att hetsa ett inlägg, då det inte blir så bra.
 
Jag tog dessa bilder för några dagar sedan då det var riktigt kallt och vattendraget hade blivit ganska så översvämmat med tanke på att snön smälter och kommer tillbaka varannan dag. Passade även på att ta en panorama bild eftersom det var så länge sedan och jag blir alltid lika sugen på att köpa ett "L-bracket" varje gång, så man kan fota panorama bilder mycket bättre.
 
Panorama bilden går att förstora lite grann om man klickar på den men Blogg Esse har ju max 1000px.
2
Koffe

Men jösses vad läckert. Ska bli så gött när jag får mitt nya glugg så jag kan dra ut och fotografera.

Svar: Tackar!
Jaså vad ska du köpa för ny glugg? :)
simonpixel.webblogg.se

Fotograf Annie

Mysiga och fina naturbilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar