Photoshoptricket som sprider sig!

 
Idag är det nog ingen som har kunnat undgå Photoshoptricket som sprider sig som bara den, först så såg jag det på Moderskeppet när Sanna lade upp det igår. Sedan så såg jag idag att Rebecka hade gjort ett inlägg och även på Blogg Esse's framsida där Josefine hade gjort ett liknade inlägg och nu har jag sett det på ett 10-tal andra bloggar också.
 
Jag kände mig tvungen att testa det jag med, jag har sett liknade effekter innan på andra sidor men det är alltid kul när det är så många samtidigt som gör samma sak, fin gemenskap i fotobloggvärlden idag.
4
Josefine Svärd

åh va snyggt det blev!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Frida

Sv: Tack snälla Simon! :)

Flickan som gick barfota

Jätte nice!

Erika - fotoblogg

Provade också att göra en sån bild, fast det blev inte så noga :) Blir sugen att testa på fler penslar i redigeringarna nu :)

Svar: Var inne och kollade, såg snyggt ut ju. Den här typen av redigering behöver ju inta vara så noga alltid. :)
Penslar är aldrig fel, men jag tycker inte om att ha för många det blir sådan oordning i Photoshop då hehe.
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar