Tips - Knivskarpa bilder med Focus Stacking!

 
För några dagar sedan så berättade jag ju att jag hade använt mig av tekniken "Focus-stacking" när jag hade gjort dropp bilden och det blev ju otroligt bra skärpa på den.
 
Så därför tänkte jag att ja, varför inte göra ett tips om detta så att fler av er kan prova på den här tekniken. Skriv gärna om någon av er har följt denna tutorial, skulle vara roligt att se i sådana fall.
 
Kolla i Full HD 1080p Alltid bäst!
3
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh vad roligt, visste inte att man kunde göra det i ps! :)
Kommer ihåg att John Hallmén berättade om det där på fotomässan i höstas, himla intressant och grymma bilder blir det! Ska absolut testa! :)

Svar: Ska bli kul att få se resultatet när du har testat det :)
simonpixel.webblogg.se

Ctina

vilken läskigt bra bild! Sjukt snyggt!

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

frukallgren.blogg.se

Grymt bra bild!

Svar: tack så mycket :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar