Vertikal/Horisontal - Texture

 
Jag har suttit hela kvällen och lekt lite i Photoshop, det går ju inte att sluta när man väl har börjat så det blir att man fastnar och vips så har det gått några timmar haha men det är gött. Jag känner att man behärskar för många tekniker både när man fotar och redigera så det blir lite svårt att välja vad man ska göra när man väl tar sina bilder.
 
Jag har ju så många idéer som jag vill testa så när jag väl kommer på något så det blir att man fotar för olika sammanhang och sedan gör olika redigeringar med liknade bilder. Jag tycker den här tekniken passar bra på bilder som inte ser så jättebra ut utan tekniken så att säga, men jag funderar på att prova detta med lite djurbilder med, det kan nog bli coolt. 
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar