Birdie

 
Idag så var det årets första fågelfotografering eftersom nu under vintern har det varit väldigt dåligt med fåglar, har nästan inte sett några alls faktiskt men idag när det blev några plusgrader och solen kom fram så kom fåglarna fram också.
 
Så jag tog med mig kameran och telet ut, jag passade även på att använda blixten och det gick ganska bra men egentligen ska man ha en speciellt bouncer för att blixteffekten ska fungera på lång avstånd. Men jag har inte köpt det ännu, man ska ju aldrig köpa något om man inte är helt säker på att man kommer använda det.
6
Sara - h o b b y f o t o g r a f

Men gud vilka söta och framför allt otroligt bra bilder! :)

Svar: Åh man tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Alice Gustafsson

Vackert, gillat mest den första bilden :)

Svar: Tack så mycket! Den gillar jag mest :)
simonpixel.webblogg.se

Erika - fotoblogg

Fina bilder! Gillar ljuset :)

Svar: Tack så mycket! Det var fint ljus idag på eftermiddagen :)
simonpixel.webblogg.se

Julia - Fotograf i Skåne.

Första bästa "manliga" fotobloggen jag hittat! Denna ska jag absolut följa.

Svar: Åh tack så hemskt mycket, det var väldigt roligt att höra! :)
simonpixel.webblogg.se

A N G E L I J N A

gud vad duktig du är på att fotografera :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Anneli - A'la Foto

Den översta bilden är fantastisk! Jag hade önskat att Gulsparven vore i den översta bilden...då vore den perfekt! Talgoxen är också söt men den är så vanlig! Gulsparven är lite ovanligare! Fint fångat!

Svar: Tack så mycket, ja de där Gulsparvarna kommer då och då. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar