Före & Efter - Starka färger


 
Ikväll så tänkte jag att jag skulle kolla lite i arkivet efter några gamla bilder som jag ville redigera på ett lite annorlunda sätt än vad jag brukar göra, och jag hittade dessa droppbilder som jag faktiskt inte hade redigerat alls. Originalbilderna kan ni se i mitten av inlägget.
 
Det första jag tänkte på var att jag tyckte att bilderna var lite väl gråa och tråkiga så jag provade några Bi-Color filter och vanligtvis så tycker jag inte om sådana filter för de ser för konstiga ut med bara en pålagd färg. Jag kände att det krävdes att jag tog i lite i färgerna och det blev ju ganska bra eller vad tycker ni?
7
elin

Riktigt fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
simonpixel.webblogg.se

Alice

Fina bilder :D

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

elsa

Det blev jätte häftigt!
Jag gillar själv att fota och redigera bilder men har inte fotoshop. Använder för tillfället picasa men det blir inte alls lika bra! Vet du nått speciellt gratis program som du tycker är bra eller tycker du jag ska skaffa fotoshop? Tack på förhand! :)

Svar: Tack så mycket! :) Ett av gratisprogrammen som jag känner till är ju Pixlr fat det är ett webbaserat program. Annars så finns ju Photoshop Elements som är exakt som Photoshop fast med lite färre funktioner, jag har testat det lite och jag tycker man får mycket för pengarna med Elements, men visst det stora Ps är ju så klart oslagbart.
simonpixel.webblogg.se

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Snyggt! Ser naturligt ut oxå tycker jag! :)

Svar: Tackar! Naturligt är alltid gött! :)
simonpixel.webblogg.se

Felicia Andreasson

Fina bilder! :D

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Felicia Långström Photography

Fina bilder :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

˟ Photospiration

Fina bilder, gillar speciellt den översta :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar