Fråga - Kan detta vara något?

 
Igår så ställde jag den här frågan på Facebook och Twitter men jag tänkte att jag kunde göra det här med eftersom det först och främst gäller er läsare på bloggen. Tänkte bara kolla hur stort intresset är av att jag skulle göra recensioner om olika fotoprodukter.
 
Det kommer antagligen bli mycket för Canon eftersom det är det märket som jag använder men absolut inte helt och hållet då jag använder en massa andra produkter som passar till de flesta märkena.
 
Dessa inlägg skulle i sådana fall hamna i kategorin "Tips" för jag tycker det är lite onödigt att göra en helt ny kategori för det endamålet.
 
Skulle detta kunna vara något av intresse?
3
Sonny

Jag skulle då vara intresserad, kollar alltid på flera recensioner av saker innan jag köper dom.

Svar: Ja, jag med! Det blir oftast att jag sitter i veckor/månader på forum, youtube och läser/ser recensioner innan jag köper något hehe. :)
simonpixel.webblogg.se

Sonny

Jo, senaste dagarna har jag kollat massvis på recensioner av olika objektiv för att planera vad jag ska ha i framtiden

Rebecka - Fotoblogg

JA :D

Svar: Fint! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar