Ask me

 
Eftersom jag har fått väldigt många följare den senaste tiden så tänkte jag först och främst tacka er för att ni följer min blogg och kikar in då och då, verkligen roligt att fler har fått upp ögonen för mina inlägg.
 
Sedan så tänkte jag att ni läsare nya som gamla kunde få ställa frågor i det här inlägget, typ som "frågestund-inlägg", så om ni har några funderingar är det bara att fråga på. Det kan t.e.x vara om mig, bloggen, utrustning, redigering, tips med mera eller om det är något särskilt inlägg ni önskar!
 
Så ställ frågor nu! =)
 
6
sabina

har du otat hästar någon gång ? behöver inspiration :) har du Nikon eller canon ?

erika

Grattis till fler följare! :) 120 såg jag att det var nu.
Hur länge har du fotat?

Anonym

Du är ju bra på att hitta bra ljus till bilder. Hur tänker du då när du vill få ett bra ljus osv?

Erika - fotoblogg

Svar:
Tack så mycket! :)


Favoritmotiv att fota? :)

Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej.
Glad för din skull.

*Vart hittar du din inspiration?
*Något som d tycker är riktigt "krångligt" "svårt" att fotografera?
* Är du rädd för något enormt mycket?

Vicky

Vad fick dig att börja fotografera?
Vad är din inspiration till de bilder du tar?
Och vilka andra fotografer tycker du är bra? :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar