Let's Shoot #7 - Om jag var kung för en dag

 
Det här måste vara det klurigaste temat hittills haha. Jag tror att jag kom sist i gruppen när det gäller idé/fantasi men kanske inte bildmässigt. I alla fall så skulle jag göra vad kungar alltid ha gjort, d.v.s sitta på tronen och ha det gött. ;)
 
Eftersom bilden blev i stående format och inte riktigt fyllde ut hela ytan så passade jag på att göra något "sköldliknade" ifall ni undrar vad det till vänster är hehe.

Projektet "Let's Shoot" går ut på att Jag, SofiaInaHanna & Fo slumpmässigt väljer ut ett tema i början av varje månad och under den månaden tar fram vår kamerautrustning och själva tolkar och slutligen publicerar varsin bild som vi tycker passar in på temat. Om ni vill följa projektet och se alla bilder så kan ni göra det på våran Facebook-grupp som ni hittar här!
2
Lisa

Åh vad snyggt med bilden från Gyllene Salen! :D Tog du den när vi var där? Du får ta och komma in på en guidning nån dag hörru! :D

Svar: Jupp det gjorde jag! Ja det kanske man skulle göra, jag vet ju att man får en bra guide då. =)
simonpixel.webblogg.se

Cornelia

Fin bild :)

Re; Tackar, önskar bara jag hade fått mer än bara en bra bild

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar