Tävling! Vinn presentkort från Designskins

 

Tävling!


Dags för en tävling i samarbete med Let's shoot-gänget och Designskins. Du har chansen att vinna ett presentkort från Designskins där du kan designa ett Skin/skal till dator eller mobil med helt egna bilder eller genom att välja mellan färdiga designer på Designskins hemsida.


 

För att vara med och tävla:

 

- Fota en bild med Tema: Sommar och skicka in till
[email protected]

 

- Gilla Let's Shoot och DesignSkins på FB

 

Tävlingen avslutas 23/06-2013


Lycka till!

 

7
Sonny

Endast en bild eller får man skicka in flera? ;)

Svar: Ja endast en bild. :)
simonpixel.webblogg.se

Sonny

Okay =)

Svar: Du är med eller? :)
simonpixel.webblogg.se

EVELINA - art & photos

sv; tack så mycket :)

btw, jag är med i tävlingen:)

Svar: Vad roligt, lycka till! :)
simonpixel.webblogg.se

Sonny

Om jag finner orken och tiden att gå ut och lyckas få en bild som är värd att skicka in :p

Jobbar som lastbilschaufför 5 dagar i veckan och är rätt slut när jag kommer hem :p

Svar: Jaha okej, har ju en vecka på dig, så vi får se då. :)
simonpixel.webblogg.se

Sonny

Ja kanske kan fixa nått till helgen, annars skickar jag in nått jag har på lager, kan ju inte skada :p

Sonny

Ska se om jag kan fota något innan deadlinen tar slut - annars kom jag på att jag har en 2 år gammal bild, som är fotad med mobilen men ganska bra kvalité ändå. Undrade om man får skicka in den isf? :P

Svar: Jodå det finns inget tidskrav "när bilden ska vara tagen" eller utrustningskrav. :)
simonpixel.webblogg.se

Sonny

Perfekt ;)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar