BTS - Stadsmiljö

 
Här är två "behind the scenes-bilder" från fotograferingen till projektet Let's Shoot med det senaste temat "stadsmiljö". Det var lite annorlunda att ta sådana bilder eftersom jag vanligtvis inte fotograferar tåg, och inte så nära heller för den delen men det gick ju ganska bra till slut.
 
Jag började med att ta en bild när ett tåg kom för att få en uppfattning om vilka inställningar jag skulle ha och den bilden är bild två i inlägget. Vid bild ett så har jag bytt vinkel för jag gillade inte riktigt det vid första försöket och som ni kanske ser så har jag överexponerat det en aning eftersom när tåget är under bron så försvinner mycket ljus, och sedan så försökte jag uppskatta vilken slutartid jag skulle ha.
3
erika

SV. Tack så mycket! :D Jo, det var fantastiskt ljus där! Dessutom hade jag tur att fåglarna var där en stund med. Jag hade fotat porträtt innan med 50mm och hann byta till telen. :)

Sophie - En av Sveriges bästa livsstilsbloggare!

Haha visst är hon! Tack så mycket :D

| josefine arvehall ~ foto |

Allt bra idag?:)
kram

Svar: Jo tack det är fint! Själv då? :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar