Fråga - Gillar ni det nya?

 
 
 
(Klicka på bilden för att förstora och se skillnaderna lite bättre)
 
Jag har ju länge funderat på att ändra lite i designen som jag har berättat tidigare för er, och då även passa på att göra bloggen bredare. Nu har jag ju bara gjort lite småförändringar här och där men jag tycker att den ser lite mer stilren ut nu än innan, dock lite störande att alla tidigare inlägg ser så konstiga ut, men men.
 
Det jag har gjort är: Delat upp menyn, lagt allt i bokstavsordning i menyn, ändrat texten, ändrat headerm, gått från 655px till 700bx d.v.s 45px större bilder och tagit bort några knappar. Märker ni några buggar och fel så får ni gärna säga till.
 
Vad tycker ni, ska jag köra på detta eller fortsätta med den gamla designen?
7
Sonny

Det är bättre nu, förut kunde jag inte se delar av sidan om jag hade min webläsare som en liten ruta, gick inte att bläddra för att se menyn typ, utan var tvungen att höja storleken på min webläsare ruta, men nu går de att flytta runt så att säga.

Svar: Tack så mycket för din input Sonny! Jaså vad har du för webbläsare, jag använder Safari, Chrome, och Mozilla och det har fungerat för mig, för det mesta. :)
simonpixel.webblogg.se

Elin

Gillar båda, men tycker du ska ha kvar den nya! :)

Svar: Tack så mycket för din åsikt! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotograf Annie

Jo det blev mer stilrent :) Snyggt :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Sonny

Chrome kör jag. Jag har i princip alltid två rutor uppe som tar upp halva skärmen var, youtube på ena eller nån annan video, och vanlig web-browsing på andra. Kör 1920x1080 och kunde inte se hela menyn till vänster då, utan att förstora rutan - gick inte att bläddra.

Svar: Okej, vad skumt, men bra att det fungerar nu då! :)
simonpixel.webblogg.se

erika

Jag gillar nog båda, men alltid är det ju lite roligt med omväxling. :) Jag gillar bokeh:en. :)

Svar: Tackar! Jo det är ju sant. :) I headern menar du eller? :)
simonpixel.webblogg.se

erika

Sv. Oj, tack så jättemycket! :) Jag gillar den också, lite mer dreamy sådär. ^-^

Svsv. Jodå, bokeh:en i headern menade jag. :)

Sofia Holmberg - Foto / Musik

Jag gillar de nya, ser snyggt ut! :)

Svar: Åh tack så mycket Sofia! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar