Tips - Toning i Photoshop

 
Det blev visst ett lite senare inlägg än vanligt men det var för att jag gjorde filmen nyligen och sen så ska det ju redigeras/konventeras och laddas upp på Youtube, men till det roliga istället.
 
Det här tipset handlar om hur du kan tona dina bilder på ett coolt och kreativt sätt med hjälp av Gradient Tool "Övertoningsverktyget".
 
Jag såg nu på min kanal att jag hade 6 Photoshop filmer i rad den senaste tiden, så ni får gärna ge response om ni tycker det är något att ha, i sådana fall kanske det blir fler, och inte minst bättre!
10
Sonny

Har lite internetproblem å kan inte kolla på youtube just nu. Själv kollar jag inte så mycket på photoshop filmerna, då min kamera kräver CS 6 vilket jag inte har, så jag redigerar i Lightroom

Svar: aha ja, jag har nog bra gjort 1 gammal Camera Raw tips-film innan och det är ju "exakt" som Lightroom. Låter konstigt att kameran har ett krav på CS6? du borde kunna ha CS1 om du så vill.
simonpixel.webblogg.se

Sonny

Kamerans raw filer är för ny för allt under CS6, endast CS6 kan läsa dom.

Svar: oh tusan, det är så det ligger till.
simonpixel.webblogg.se

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

sv: visst är det, tack så mycket :D
kramis♥

Andrea

Bra tips :) bloglovinbyte? :)

Sofia

sv: tack så hjärtligt! Kan bara säga detsamma, du är grym :)

Svar: Åh tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Siri

superfin bild och bra film! :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

isola

Snygggt!:)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Y A S M I N E

Häftigt!

Svar: Tack! :)
simonpixel.webblogg.se

| Klara-Fina |

fett coolt! önskade att jag hade photoshop och kunde göra något i de haha!

Svar: Tackar! Finns ju Photoshop Elements som är väldigt bra ock mycket billigare. :)
simonpixel.webblogg.se

isola

Snygggt!:)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar