Let's Shoot #5 - Inspirerat av en film

 
Det här temat borde ju vara lätt som en plätt med tanke på att jag som har sett och som kollar på så mycket filmer men då får man ju så klart beslutsånget istället haha. Jag kunde inte ens välja en film utan en tv-serie men jag tror/tycker det också borde vara gilltigt för månadens tema.
 
Inspirationen fick jag från den gamla tv-serien Charmed i Sverige hette den "Förhäxad", och hur kom jag och tänka på den serien? Jo för jag såg introt för ett tag sedan på Youtube haha. Men i alla fall, ljusen är ju givet när det gäller den serien och belysningen skulle föreställa "magin/häxkonst".

Projektet "Let's Shoot" går ut på att Jag, SofiaInaHanna & Fo slumpmässigt väljer ut ett tema i början av varje månad och under den månaden tar fram vår kamerautrustning och själva tolkar och slutligen publicerar varsin bild som vi tycker passar in på temat. Om ni vill följa projektet och se alla bilder så kan ni göra det på våran Facebook-grupp som ni hittar här!
6
Lollo

Wow hur är ljuset gjort? Jättesnyggt i alla fall ;)

Svar: Tack så mycket! Jag har fotat med lång slutartid och använt små led-ficklampor. :)
simonpixel.webblogg.se

Lollo

Vsg :) okej vad smart :P

Svar: Ajemen hehe. Ska snart lägga upp ett "Behind the scenes-inlägg" så man kan se vilka inställningar och vilken utrustning jag använda. =)
simonpixel.webblogg.se

Olivia

Gillar bilden starkt!

Svar: Åh var roligt! :)
simonpixel.webblogg.se

Olivia Magnusson

sv: åh tusen tack :D
kramis♥

ellinor sjöberg

Mycket läcker bild :D

sv; Visst kan jag spara lite glass åt dig ;)

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Snyggt! :)

SV: Tack så mycket!
Ja man känner verkligen hur fotolusten vaknar i takt med allt det gröna ute, nu vet jag inte riktigt hur jag ska hinna med å fota allt det fina ;) Haha. Lyxproblem.

Svar: Tack! :)
Haha ja tiden är ju alltid ett problem.
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar