Old & New working together

 
Äntligen så har man hittat den gamla blixten också, vi har en annan här hemma som vi har testat innan men som inte har fungerat med våra nya kameror men pappa har alltid sagt att vi ska ha en annan också och den har vi hittat nu.
 
Det sjuka är att 25-30 år gamla objektiv och blixtar fungerar med de nya digitala systemkamerorna, snacka om bakåtkompatibelt. Det gillar vi! Kan ju säga att man är en nöjd Canon-ägare nu, vet inte om det är samma med de andra märkena men har alltid fått för mig att Canon ligger rätt bra till med att nya och gamla saker fungerar tillsammans.
4
Elvira

Sv: Ja det var det :)

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

sv: åh tack :D
kramis ♥

E B B A

Sv; Ååh tack :D

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Vad roligt!
Fast jag har hört att man inte kan använda gamla tillbehör till dom nya canonkamerorna, utan att det bara är nikon som fungerar så, så det var roligt att du motbevisade det nu! :)

Svar: Haha man hör så mycket, verkar som att man kan använda gamla saker både till Nikon och Canon. Dock kan jag tänka mig att i vissa fall så faller "auto" bort, inget som stör mig dock eftersom jag kör manuellt med de flesta tillbehören. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar