Fotojobb & agg mot SJ

 
Nu känns det rätt så skönt att kunna pusta ut och känna att man har gjort ett bra och gediget fotojobb. Det har ju så klart varit väldigt roligt att få fota fem olika slags företag med studioutrustning och fått lära känna nya personer men även kämpigt att få ihop allt och redigeringen, där det svåraste var att maska allas frisyrer.
 
Eftersom arbetet blev uppdelat i två "pass" så blev det ju att jag fick resa fram och tillbaka lite mer än planerat och idag blev jag inte speciellt glad när jag skulle bege mig hemåt. Jag tycker att det är väldigt märkligt att det finns ett företag i Sverige som har rätten att frånta sig de skyldigtheter som alla andra företag måste anpassa sig till.
 
Jag snackar förstås om SJ och andra reseoperatörer som dagligen får kritik riktad mot sig men som aldrig gör någoting åt det. Till det som hände idag då och det som jag stör mig på är att jag har under tre gånger har fått betala två gånger för en och samma biljett d.v.s det dubbla priset, och det andra är att de säljer biljetter till tågresor som de redan vet inte kommer bli av.
 
Så där ja, nu har jag fått skriva av mig lite. Jag brukar sällan skriva om saker som jag blir arg över men någon gång ska ju bli den första också och jag känner att det är fler än bara jag som tycker så här.
3
Amanda [SPONTAN]

Roligt med fotojobb! :)

Svar: Åhja, mycket roligt! =)
simonpixel.webblogg.se

Jonna Erlandsson

sv: åh vad kul att du fått göra det! :) Jag har hyrt studio av en bekant så ska bli såå skönt att få en helt egen som man kan vara i när som helst (dessutom ännu närmre hem).

Ghugg.se

Säger bara jävla SJ
Ha det..

Svar: Menar det! =) haha
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar