Ljussättning & Planering

 
Idag har jag varit iväg en sväng med kamerautrustningen och provat lite olika ljussättningar och planerat lite inför nästa vecka. Då ska jag fotografera några företagsporträtt till 5-6 företag så jag kände att det kunde vara bra att checka läget innan.
 
Jag hade väldigt mycket utrustning till mitt förfogande ett studio-kit med tre blixtar och paraplyer, 2 video-lampor, och sedan min utrustning med kameran, stativ, extern blixt, reflexskärm och några objektiv, så det var inte illa med andra ord haha.
2
Lisa

Åh det där ser spännande ut! Lycka till! :D

Svar: Ajemen! Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

Dregel... Jag vill också haaaa

Svar: Haha. =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar