Slow shutter speed

 
Jag kände mig tvungen att visa två bilder till från "Feeling Dizzy-inlägget" då jag har redigerat klart dem nu. Det tar ju alltid lite tid att redigera klart alla bilder när man har annat att göra som idag när vi var och köpte ny torktumlare, installerade den och slängde den gamla.
 
Just nu sitter jag växlar mellan att leta julklappar att köpa och samtidigt skriver jag på ett annat inlägg också som kommer att dyka upp imorgon och det är en riktigt grym tävling så det får ni inte missa!
3
Kaffehörnan

Vad fräckt o spännande de låter

erika

SV. Tack så mycket! :D Jag planerade lite spindelnätet, och soluppgången passade så bra in. :)

Olivia Magnusson

sv: åh ja det är super gott :D
kraimis ♥

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar