Före & Efter - Mid-October

Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.8
@ 50mm - 1/200 - f/2.8 - Iso100
 
Idag så kände jag för att gå lite bananas med redigeringen i Photoshop och det blev till slut att jag gjorde en så kallad "Indian Summer"-redigering. Lite ovanligt måste jag säga eller jag har i alla fall inte sett så många bilder som är redigerade på det här sättet.
 
Det är lite blandade filter i Nik Color Efex Pro och vanlig redigering i Photoshop men har man inte det filter-plugin:et så kan man göra likadant med "Selective Color", med ungefär samma resultat.
 
Vilket blev snyggast?
2
Madelene Englund

Läckert:D
Första bilden: då är efterbilden snyggast och understa: då är första tycker jag, mer realistisk:D

Svar: Tack så mycket! Kan jag hålla med om! =)
simonpixel.webblogg.se

G I N A ~

Tycker efterbilderna är snyggast! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar