#9 Vem ska det föreställa?

 
Igårkväll så satt jag och kollade runt bland en massa bloggar och läste en hel del inlägg och bara sådär fick jag för mig att ta tag och göra en illustration igen, för det hade ju varit ett lagom mellanrum sen min senaste så igårkväll/natt och den här kvällen har jag hållit på med denna.
 
Eftersom det är ganska långa mellanrum varje gång jag gör en illustration så blir man ju "långsamt" bättre med tiden, och som alltid så är jag ganska nöjd över vissa detaljer här och där men man kan ju alltid bli bättre.
 
Till frågan, vem ska det föreställa då?
7
J o j z y ♛

Men dee e juuu Ida! :D
jättefint!

Svar: Precis, helt rätt! Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

TIDSTJUVEN

Wow, så likt! Helt klart Ida på Adaras.se ju. :) Så otroligt duktig du är Simon! :D

Svar: Åh tack så jättemycket! Helt rätt dessutom! =)
simonpixel.webblogg.se

Tommy

Är det Ida ?

Du är grym , hade vart grymt att ha en illustration som profilfoto!

Svar: Jupp det är Ida, helt rätt! Kanske jag kan göra någon kom om jag får lust, illustrationer gör jag nämligen oftast när jag har tid och lust så att säga, det är fortfarande foto som är det primära för mig. =)
simonpixel.webblogg.se

Ellen

Adaras!

Svar: Så rätt så! :)
simonpixel.webblogg.se

Camilla

Snyggt och jag tycker att det ser precis ut som Ida (Adaras)

Svar: Tackar! Rätt gissat! :)
simonpixel.webblogg.se

Denise

Adara ( Ida ) :)

Svar: Helt rätt gissat! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Adara! :)
Du är helt grym på det där, det blir så himla likt! :)

Svar: Rätt! Åh tackar! =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar