BTS - Dimma

 
 
Den här utrustningen använde jag för de senaste inläggen jag har gjort här på bloggen, det vill säga morgonen när jag fotograferade dimman. Blev mycket byten mellan 50mm och 150-500mm beroende på vad jag skulle fota.
 
Finns det något intresse av att se fler "behind the scenes" bilder från kommande inlägg? Brukar ju glömma att ta sådana bilder, men kanske kan tänka på det i fortsättningen om ni vill hehe.
2
Madelene Englund

Tycker det är lite intressant att se sådana inlägg, man får mer inblick i hur bilden blivit tagen:)

Svar: Jo det är ju sant, uppskattar också sådana inlägg bland andra bloggare. :)
simonpixel.webblogg.se

erika

Jag gillar bts bilder :) De är alltid skoj!

Svar: Jag håller helt med! =) hehe
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar