BW - Morning

 
Det är ju definitivt en stor blandning av olika saker som man kan fotografera nu när det är höst och allt. I och med hösten så är det som jag har nämnt tidigare väldigt mycket färger och när det är soligt är det väldigt behagligt att vara ute att fota.
 
Men på morgonen är det lite tvärtom, det brukar vara väldigt grått och dimmigt men framförallt svinkallt, som idag på morgonen var det bara tre plusgrader när jag var ute så jag tyckte det passade ganska bra med svartvita bilder.
4
JUNITJEJ

Vilka fina bilder!

Svar: Tusen tack! =)
simonpixel.webblogg.se

Elin

Shit, jag gillar verkligen bilden på spindelnätet! :D

Svar: Åh tack så mycket Elin! =)
simonpixel.webblogg.se

Louise

Helt underbara bilder! Älskar den första!

Svar: Åh tack så jättemycket! =)
simonpixel.webblogg.se

Josefine Svärd

Åh jag som längtat så efter höstmornarna! Dimman är ju så otroligt vacker!

P.s jag har en frågestund på min blogg just nu, ställ gärna en fråga till mig om du har tid över :)

Svar: Ja det är ju mysigt med dimmiga mornar. =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar