#10 Vem ska det föreställa?

 
Då var det dags igen! Efter några månaders uppehåll från att göra illustrationer så fick jag för mig för att göra en igen och det var ju lite ovant, det blir ju lätt det när man inte gör det så ofta. Hade jag gjort illustrationer lika mycket som jag fotar så hade jag behövt en Wacom för länge sen haha.
 
Nu är det min tionde "vem ska det föreställa" också så det är ju lite roligt att jag har lyckat göra så många endå. Men nu till er läsare, vem ska det föreställa?
6
Elin

nej, jag känner igen henne, men jag kan inte komma på vem det är >.< sjuuukt jobbigt

Svar: Hehe du får fundera lite och se om du kommer på det. :)
simonpixel.webblogg.se

Jennifer

Det är Rebecka från http://rebeckasfoto.se. Blev ju jätte fint! :D

Svar: Rätt, tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Lovisa

Rebecka hon har en foto blogg :)

Svar: Rätt, japp det har hon. :)
simonpixel.webblogg.se

linnea

det är Rebecka Stålbrand!! :)

Svar: Yesbox, rätt! :)
simonpixel.webblogg.se

leavanny.blogg.se

SV: tackar så mycket :)

Ellen

Rebecka Stålbrand, väldigt likt!! Snyggt!

Svar: Japp stämmer det, tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar