Canvastavla från Canvas of Sweden

 

Idag fick jag hem min canvastavla som jag beställde för några dagar sedan från företaget Canvas of Sweden. Jag valde en bild som jag har fått mycket bra respons  på, på min portfoliosida och som jag trodde skulle passa bra i canvas, det gjorde den verkligen. Jag valde att hänga den i hallen så man kan se på den varje dag och där har vi också spotlights som kunde riktas mot den.

 

Jag valde storleken 60x40 men man kunde välja allt från 20cm till 150cm plus att man kunde välja om man ville ha 18mm eller 38mm ram också. Förutom att man hade många storleksalternativ att välja på och att kvalitén var väldigt bra så tyckte jag om den snabba leveransen, att de svarade snabbt på mejl, enkelheten när man skulle beställa, det säkra emballaget som den skickades i och att färgerna stämde väldigt bra överens med hur det såg ut på min dator.

 

Om ni ska beställa canvastavlor någon gång så kan jag varmt rekommendera www.canvasofsweden.se

4
Lisa

Wow, SÅ snyggt!! :)

Svar: Ja visst blev det! :)
simonpixel.webblogg.se

Denise

Nice ju :D

Svar: Åhja väldigt! :)
simonpixel.webblogg.se

Ghugge

Såå snygg!

Svar: Tack, tyckte också den blev bra. :)
simonpixel.webblogg.se

Louise

Riktigt snyggt!

Svar: Tack, tyckte med det blev fint. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar