En solig dag

 
Canon EOS 7D + Tamron 90mm f/2.8
@ 90mm - 1/200 - f/2.8 - Iso100
 
Det började med frost och kyla idag men slutade med att man fick ta av sig jackan för att det var så varmt och gött, så ska det vara ju och mer av det vill vi ha. När jag sitter vid datorn och har skruvat upp persiennerna så har jag alltid en tendens att få solen i ögonen vilket är lite störande när jag håller på att redigera bilder till exempel men varje gång blir jag också påmind om att det är nu som det är det där fina ljuset ute.
 
Alltså när solen håller på att gå ner med andra ord, så jag kände att jag var tvungen att gå ut en stund och fota av mig lite i trädgården och efter att ha valt ut några motiv och testat lite olika vinklar så fick jag några bilder som jag tyckte om.
5
Elin

åh, härligt med trädgård.
hade jag haft en hade jag nog fotat mera.. nu måste jag gå minst 2km innan jag hittar nått sevärt.

Svar: Åhja det är det, jo fast man tröttnar på trädgården efter ett tag, eller jag gör det iallafall för så stor är den inte. Så ska jag åka till ett naturreservat eller något sådant blir det att cykla några km. :)
simonpixel.webblogg.se

Iselin Renée

Kjempe fine bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

erika

Så fina våriga bilder! :)

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Sofia

Vårligt och härligt! Glad påsk till dig!

Svar: Tack detsamma! :)
simonpixel.webblogg.se

Rebecca Wahl

fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar