Izo bland blommorna

 
Idag kom Zito bandito och gänget hit och hälsade på, det vill säga syrran och hennes hundar och det blev en hel del trädgårdsarbete och senare på eftermiddagen blev det lite fotografering med Izo då min syster hade hittat en bra plats för det, men jag var tveksam till bakgrunden redan innan fotograferingen och jag är väl fortfarande det egentligen.
 
Det vore mer najs med lite längre avstånd till bakgrunden så det blev en härlig bokeh men det blir ju lite svårt att flytta stora växter bara för att fotot ska bli bra haha. Nu blir det att ta det lugnt med popcorn och någon film.
10
Ida

Djäkel, vad snygga bilder! Och fin jycke!

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Yanine

Hej! Gud vilken söt hund!
Jag har startat upp en veckans blogg tävling på min blogg. Var gärna med och tävla, du kanske blir en av vinnarna! Kram :)
http://www.nattstad.se/yanineskog

Svar: Izo tackar för komplimangen! :)
simonpixel.webblogg.se

Emelie

Tack så mycket! :D

Elina Olsson

Snygga bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh så fina bilder! Du lyckas alltid få så fina ansiktsuttryck på hundarna du fotar! Hur gör du? :)

Svar: Tusen tack! Vet inte riktigt vad jag gör för speciellt, ibland snackar jag lite med dem och ibland håller jag mig bara i bakgrunden och fotar när de kollar mot mig. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Då har du himla bra hundar, mina ignorerar kameran allt vad dom kan så jag får försöka med alla konstiga ljud jag kan komma på och annars så blir det till att muta med godis.. :P

Svar: Ja juste, godis funkar ju bra det med hehe. :)
simonpixel.webblogg.se

A. Karolina

Oj vad härliga bilder!

Svar: Åh tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Emma

Åh, så fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Missy

Helt underbara bilder och vovve! Love it! :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

ella

Jätte fina bilder!

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar