Motljusets power

 
I lördags så skrev jag ju inlägget "Det vackra ljuset" och då visade jag med bildexempel och beskrev vilket typ av ljus man ska hålla utkik efter när man är ute och fotograferar vid solnedgång/soluppgång. Nu tänkte jag visa hur det ser ut när man har ett motiv i sådant ljus som ni kan se på första bilden.
 
Blir rätt läckert, eller hur? Den andra bilden är dock helt neutral, det vill säga inget motljus. Jag brukar oftas ta olika varianter för det kan passa med båda vid olika tillfällen men oftast är det motljusbilderna som vinner och som har mest power i sig, även i det här fallet tycker jag att det är så.
7
LIENE

Vackra bilder!

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Celine

Älskar verkligen färgen i bilderna! Så snyggt!

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Annika

SV: tackar så mycket :)

MATILDA

vackert :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Felicia

Åh vilka bilder!! Riktigt snygga!

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Emelieee

Motljus är sååå fint!
Fina bilder!

Svar: Tack så mycket! Ja visst är det! :)
simonpixel.webblogg.se

Fia

Jag älskar motljusbilder, det är asa-snyggt :)

Svar: Tackar, ja visst är det! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar