Pyntat för påsk

 
För lite över två veckor sedan så fick ett av mina inlägg vara med i sidospalten på Blogg Esses sida när man loggar in, vilket som var jätteroligt då jag fick många trevliga kommentarer om det inlägget och jag blev lite förvånad då ett av mina andra inlägg fick vara med där den här helgen också.
 
Snart är det ju dags för påsk också och ovanpå våran vedspis har det blivit lite av en tradition att pynta på, det är där vi brukar ha julbelysningen också som jag brukar fota men nu är det blommor och påskpynt istället.
1
Nina

Man har ju lite olika ställen att högtidspynta på, själv har vi ett litet skelett här hemma som får utstå diverse julkulor och påskfjädrar ;)

Svar: Haha såpass. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar