A long walk

 
Kom hem för en stund sen efter en kvälls-kaffe-runda med en polare, det är ju aldrig fel med en kopp eller två hehe, men nu sitter jag och redigera lite bilder från förra skogsrundan som jag inte har hunnit med innan. Bilderna har ju en tendes att ligga orörda i några dagar, ibland kan det bli så i alla fall.
 
Den eftermiddagen var jag igen ute en sväng med föräldrarna och svampletarna Samo och Alix, det vill säga hundarna, men vi hittade inte så mycket den här gången heller, vi var förmodligen lite sena för vi hittade många ställen där det redan såg ut att några hade plockat från. Men man har ju alltid med kameran så bara för att man inte hittar någon svamp så kan man ju alltid komma hem med några bilder.
10
Tommy

Lika underbara foton som vanligt Simon!

Kom gärna med fler redigeringstips, för jag försöker lära mig redigera bättre i photoshop då jag har minimal kunskap om detta!

Svar: Tusen tack Tommy! Ja visst, något särskilt område i redigeringen du tänker på? :)
simonpixel.webblogg.se

Tommy

Sv: Det mesta .. Och det som kommer upp först är redigering av porträtt snyggast .. Något du kan tänkas förklara? Men jag vill lära mig inom det mesta med redigering då jag fotograferar det mesta, men just nu mycket porträtt!

Svar: Okej porträtt är väl kanske det jag har redigerat minst men som du skriver "det mesta" så har jag nog en del jag kan tipsa om i framtiden förhoppningsvis. :)
simonpixel.webblogg.se

ɑ n n i k ɑ

Super fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

G I N A ~

Så grymt fina bilder!

Svar: Tackar!
simonpixel.webblogg.se

Sofia Wigen

Hej Simon!
Alltid lika fina bilder ser jag! Älskar den där vägen/stigen som är lite igenväxt med gräs! Superfint!

I alla fall undrar jag om du kanske kunde kika in på min blogg och vara med i min tävling, det handlar om att komma på ett bra bloggnamn till min blogg, skulle vara till hjälp om du var med! :)

Svar: Tack så jättemycket!
Aldrig lätt det där med namn, men visst jag ska fundera lite så får vi se om jag kommer på några förslag. :)
simonpixel.webblogg.se

Anonym

vackra bilder:-)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

OLIVIA

härliga bilder!

sv: ja absolut, jag sökte mest runt på olika bloggar och hittade olika actions :D
kram♥

Svar: Tackar! Jaha såpass. :)
simonpixel.webblogg.se

Hanna Victoria Sahlqvist

Mysigt! Första bilden var riktigt cool med ett snyggt djup :)

Svar: Tack så mycket! Tog en stund innan jag fick till den bilden, provade lite olika fokuseringar. :)
simonpixel.webblogg.se

Isabella - Szalai Fotografi

Dem två första bilderna - riktigt snygga! Jag brukar inte tycka om att fota i skogen, är så van vid tallskogarna nu att jag antagligen blivit lite sådär blind som man kan bli ibland när man är van vid något. Men dem bilderna fick mig att vilja gå ut i skogen och jaga några fina motiv haha. :)

Svar: Åh tack så mycket! Gör så, du hittar säkert något fint motiv! :)
simonpixel.webblogg.se

Emilia

Så fina bilder!

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar