Amiral & nässelfjäril

 
Nähe något fjärilsår har det väl endå inte varit, inte vad jag har märkt i alla fall, men några av de vanligaste fjärilarna har man ju lyckat se som till exempel Citronfjäril, Blåvinge, Amiral, Nässel och Tistelfjäril men tyvärr inget unikt.
 
Tredje bilden är dock ingen riktig fjäril men jag tyckte den såg fin ut så jag tog en bild på den också. Har ni sett något speciell fjäril i år då?
2
Hanna Victoria Sahlqvist

Oh va fin den första bilden var! Vilken enormt vacker fjäril det är alltså :)

Svar: Tusen tack, ja visst är det. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh så fint! Jag lyckas aldrig få en vettig bild på fjärilar, hur lyckas man?! Och jag har oxå bara sett "dom där vanliga" fjärilarna i sommar, men jag tycker att dom är fina ändå! ^^,

Svar: Tackar! Ja du man får ta många bilder och vänta ut dem, de är ju oftast rätt så stimmiga hehe. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar