Att välja hori/verti-redigering

 
Jag glömmer väldigt ofta att jag har tagit många nya bilder som skulle kunna passa i den så kallade hori/verti-redigeringen, "vet inte om det kallas så" men jag har alltid kallat det så, men ibland så kommer jag ihåg den typen av redigering som idag till exempel.
 
Fast jag har märkt att man får inte ha svårt för beslut när man gör den redigeringen eftersom för varje steg man tar så får man alltid två alternativ, jag skulle lätt kunna göra en bild till åtta olika med den här redigeringen men jag tyckte det var lite "overkill" så jag gjorde fyra olika istället, men jag kan dock inte säga vilken som jag tycker är bäst. Bilderna är ju ganska små nu men jag tyckte det blev lite för många bilder om jag skulle visa alla i vanlig storlek.
 
Vilken skulle ni ha valt?
6
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Håller med om att det var svårt att välja ut en av dem, rent spontant tyckte jag den första. Sedan den första och den tredje. Sen tittade jag lite till och då kan jag inte alls välja längre ;)

Svar: Haha näe det är lite problematiskt eller hur. ^^
simonpixel.webblogg.se

Hanna Victoria Sahlqvist

Cool redigering! Jag skulle nog valt den längst ner till vänster :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Haha, ja det är problematiskt om man måste välja en favorit, men det måste man ju egentligen inte ;)

Svar: Nä det klart, men kan bli lite jobbigt om man ska visa upp allt man gör, det behöver man ju i och för sig inte, hade blivit väldigt mycket då hehe. :)
simonpixel.webblogg.se

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Jo, det blir kanske lite mycket att visa upp allt. Jag har problem med att välja ut mina favoritbilder från Islandsresan jag gjorde i somras :P

Svar: Ja kan tänka mig, såg att du hade fått många fina bilder därifrån så det förstår jag, men där kan man ju t.e.x dela upp det i delar del 1, del 2 o.s.v. :)
simonpixel.webblogg.se

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Jo, jag har ju delat upp inläggen för varje dag ;) Har kvar dag 5-7 sedan är jag klar ;)

Svar: Det är ju najs! :)
simonpixel.webblogg.se

Josephine

Fint! Jag gillar alla faktiskt, riktigt häftigt :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar