Björktrastar & kaniner

 
För någon dag sedan när jag skulle in till köket och tillaga lite lunch så fick jag se att det var något på gång i trädgården, det var nämligen ovanligt många djur där men jag vet fortfarande inte varför. Jag tog i alla fall kameran och telet och begav mig ut för att se om man kunde få nån bild.
 
Först såg jag en massa björktrastar, de kommer nästan dagligen numera och de är ett gäng på ca 15-20 stycken som kommer förbi och stannar i några minuter, sen så skuttade det runt två små kaniner också och till slut fick jag det till ca 9 olika sorters fåglar i trädgården samtidigt, det har nog aldrig hänt förr. Men efter en stund var träffen över men det var lite roligt med ett mini-zoo i trädgården.
4
ɑ n n i k ɑ

Så fina bilder :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Ghugge

Fina bilder! Bra gjort att fånga kaninen på bild! Oftast är ju kaninerna mycket snabb.

Svar: Tusen tack! Ja de brukar ju var de, men den här var ganska lugn. :)
simonpixel.webblogg.se

Hanna Victoria Sahlqvist

Haha kul med besök! Söt kanin dessutom på fina bilder :D

Svar: Åhja det var det, tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Björktrastar är verkligen fina. Dina bilder är också superfina. Älskar bilden på kaninen. Kul med så mycket djur i trädgården :)

Svar: Ja visst är dem, känns ganska så stora med, tusen tack! Ja alltid trevligt med lite liv i trädgården. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar