Photoshop-moon

 
Igår när jag gick kvällsrundan med hundarna så såg jag att månen lyste ganska skarp och det var länge sen som jag försökte mig på att fota den så efter rundan så gick jag ut med telet och knäppte några bilder. Den var inte så där stor som man kan uppleva den ibland men däremot har jag sett den flera dygn på raken, vilket är lite ovanligt man brukar ju inte se den så ofta mitt på dagen.
 
Men istället för att göra en normal-redigering på den så tog jag två bilder och överredigerade båda två ganska rejält och la ihop dem, lite som en dubble-exposure som jag har gjort tidigare. Tyckte det blev ganska så snyggt med trädet mitt i månen.
5
Hanna Victoria Sahlqvist

Tycker resultatet blev himla coolt faktiskt, speciellt den bilden där du la den ena över den andra så att säga. Himla snyggt! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

carolinakatjasusanna.blogg.se

Shit va häftiga bilder!!

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Anna Silfverstolpe

Skitsnyggt! Tycker det är fascinerande när folk lyckas fånga månen på bild. Jag har försökt men jag får aldrig till det!

Svar: Tackar! :)
Nä det är ganska svårt då den alltid är i rörelse, men man får försöka.
simonpixel.webblogg.se

Anonym

Va häftigt resultatet blev!!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Sandra

Men hjälp så häftiga bilderna blev!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar