Sjö & fåglar

 
I går på kvällen så följde jag med föräldrarna och hundarna som skulle ta bilen och åka några mil till en sjö, för hundarna ville tydligen bada lite, så det fick de små liven göra. Vi har varit där många gånger förut och den vandringsleden som är där vid den sjön har nog några hundra skyltar, det är någon som har haft för mycket fritid och tillverkat alla dem och satt upp en var femte meter, så det är ingen risk att man kommer bort där.
 
Eftersom vi har varit där rätt så många gånger så trodde jag inte att jag skulle få se något nytt direkt, men den gången hade vi fel för vi fick nämligen se en Lom eller rättare sagt ett par och det var första gången jag såg just den fågelarten faktiskt. De var väldigt stora och de var nästan mer under vatten än vad de var uppe på ytan, så den kvällspromenaden var inte så dum, fast jag fick ingen bild på den, ingen bra iallafall för jag hade inte med mig telet.
4
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Fina bilder! Jag älskar att fota natur, särskilt vatten! :)

Svar: Tusen tack! Ja det är härligt! :)
simonpixel.webblogg.se

Lynn

Vandringsleden i Orrefors? Har för mig att det är arbetslösa, som arbetsförmedlingen placerat på nåt ställe (som jag inte minns namnet på), som har tillverkat bänkar och annat som finns utmed leden :)

Svar: Jaså såpass, då fick man svar på den frågan som man har funderat länge på hehe. :)
simonpixel.webblogg.se

Linnea Nordvall - Foto

Va snygga bilder :D

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Anonym

Vilka vackra bilder!
Positivt att komma fel ibland;-)

Svar: Tackar, ja ibland blir det så. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar