Utskrifter i labbet

 
Idag var det första gången som jag skrev ut mina egna bilder i A4-format, visst är det helt otroligt att man har fotograferat i flera år och har inte skrivit ut en enda bild. Jag har ju förvisso beställt en del bilder från olika fotolabb i både små och stora format men som många fotografer säger så är det ju hela tjusningen med foto, att man genomgår hela processen från att ta en bild, redigera, skriva ut och rama in, men idag laddar man bara upp dem på olika hemsidor.
 
Farsan har ju skrivit ut väldigt många foton men jag kan tycka att A4 är lite av ett minimum att ha på väggen, det är därför jag har gjort kollage av mina 100-tals A6 utskrifter. Dessa bilder var för övrigt på beställning från min faster som ville ha dem hängades på hennes jobb men efter att ha skrivit ut dessa blev jag sugen på att skaffa en A3+ skrivare, dock så ska man upp i samma klass som våran är nu så kommer en sådan kosta väldigt mycket, för man ska ju inte köpa det billigaste när det gäller utskriftskvalité.
1
Hanna Victoria Sahlqvist

Åh va roligt :D

Svar: Ajemen! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar