Julbord

(Mobilbilder)
 
I söndags var man på julbord och det var ju inte helt fel, det är ju alltid lite roligare att äta det ute eftersom de oftast har mycket saker som man kanske inte vanligtvis har på sitt julbord hemma. Första gången jag provade citronsill till exempel och den var riktigt god, ska nog se om man inte kan hitta det vid en fiskdisk.
 
Jag hade dock inte med mig systemkameran för man är ju där för att äta och umgås med gott sällskap och då vill man kanske inte gå runt och fota och ännu mindre rigga upp ett stativ hehe, men det hade varit roligt någon gång att försöka ta fina bilder på det som bjuds på Stufvenäs Gästgifveri för allt ser så himla gott ut, men som sagt jag fick nöja mig med telefonen, där av att bilderna ser ut lite sisådär. Blir ju så när det är lite mörkt i rummen och bilderna är ju då på efterrättsbordet med. 
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar