Julesjuk

 
Jag som trodde att jag skulle klara mig undan den här vintern men icke. På julafton vad det hur bra som helst som det brukar vara med god mat och gott sällskap men idag på morgonen så vaknade jag upp och var jätteförskyld, vilket var lite märkligt för man brukar ju oftast känna på sig det nån dag innan men som sagt den här gången kom det väldigt plötsligt.
 
Typiskt att man ska bli sjuk varje gång när man har lite ledighet, jag hoppas bara jag hinner bli frisk till nyårsafton, det vill man ju inte missa. Så fram till dess blir det nog bara att försöka ta det så lugnt som möjligt, nu ska jag t.e.x ta och kolla på en film och dricka något varmt och lindrade för halsen.
1
rememberthiis.blogg.se

Krya på dej! Häftig bild btw :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar