Tonight

 
I helgen blev det inte så mycket fotografering, det blev mest julbak, test-filma med actionkameran och fixa med lite småsaker här hemma så efter att ha gått kvällsrundan med hundarna för en stund sedan så blev jag sugen på att fota lite.
 
Fast när man kommer på att man vill fota så där spontant så är det ju inte alltid man vet vad man vill fota och det visste jag inte ikväll så fick bli lite halv-estetiska bilder sådana som jag inte alltid tycker så mycket om men ibland kan det vara snyggt och som jag brukar säga om motivet inte är så spännande kan man ju alltid piffa till bilderna med lite annorlunda redigering som jag har gjort nu, det blev till och med mer färgglada än jag först hade tänkt mig för när jag var där ute i mörket såg man inte så mycket färger direkt.
 
Annars idag har det varit rätt så fullt upp med webshopen, jag har packat väldigt många produkter och skickat iväg dem med posten, antagligen ska det nog bli julklappar till andra, och en sak har jag märkt att årets julklapp inom fotografering måste vara reflexskärm för sådana har många köpt. Det som är så krångliga att packa hehe, men det går ju så klart om man vill.
1
Ghugge

Tittat in och önskar dig en fin Lucia - trots alla problem!
Här har du iaf tagit några kanonbilder!

Svar: Tack detsamma! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar