Blixtvisit till Göteborg!

 
Igår fick jag veta att jag "tydligen" skulle åka till Göteborg och hämta upp Alice som har varit där och parat sig, men eftersom syrran var sjuk och ingen annan kunde så fick jag åka ner och hämta henne. Det hade ju inte varit helt fel att vara där några dagar, men bara åka dit för att hämta henne kändes ju lite sådär.
 
Så 8 timmar tågresa och 3 timmar väntetid blev det idag alltså 11 timmar totalt och jag som inte fick någon sömn på natten. Nu är vi i alla fall hemma och jag tror att Alice är lika trött som jag är, det blir att kolla film nu och bara ta det lugnt.
3
My Hall Hansson

Fina älskade Göteborg. Fast bor man långt bort så kan jag förstå om det känns lite sådär att bara åka dit över dagen...

Sv. Tack! Regn är behövligt det med ibland. Just idag är jag ganska glad över att det regnar, då slipper jag ha ångest över att sitta inne och plugga. :)

Svar: Ja det hade varit roligare att vara där i några dagar iallafall. Haha ja då var det ju bra. :)
simonpixel.webblogg.se

Emma

Sv: Tack! Vad glad jag blir! :)
Om du har tid får du gärna ställa några frågor på min frågestund.
Ha en bra dag! :)

♀Linnéa♀

Tack! Du har mycket fina bilder själv! och jättefin hund :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar