Coldish

(Mobilbilder)
 
Det här är några bilder som jag tog för några dagar sedan när jag var ute och hämtade posten, jag tyckte att det såg ganska coolt ut med all frost som hade kommit då, speciellt eftersom snön hade varit borta ett tag då men nu är den tillbaka igen.
 
Eftersom jag bara skulle ut och hämta posten så orkade jag inte gå in och hämta kameran och fixa med den så det blev att jag fotade med mobilen istället, den har ju en kamerafunktion för en anledning så den ska man ju använda.
 
Påtal om mobilen så har jag haft lite problem med den när det gäller att föra över filer från den till datorn men nu äntligen så har jag hittat "Android File Transfer" som fungerar utmärkt och snabbt också så nu ska jag göra lite säkerhetskopiering på den.
2
AW - Fotograf

Tackar tackar :)

Nikki's fotoblogg

Oj! Har ni fortfarande snö? Vår i skåne är redan
borta. Skönt tycker jag, för snart är våren här!

Sv: Den var super god! Tack du! :)

Svar: Nja det är lite rester från vintern, det kommer snöblandat regn istället hehe.
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar