Dead plant

Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.8
@ 50mm - 1/125 - f/2.8 - Iso100

 

För några dagar sedan när jag var ute i trädgården så såg jag att växten som är på garageväggen såg rätt så cool ut så jag hämtade kameran och knäppte av några bilder när snön höll på att smälta. Som ni ser på redigeringen så har jag överdrivit färgerna och valt en mycket varmare vitbalans.

 

Jag tyckte att det behövdes lite värme i bloggen så det känns lite mer vår-aktigt, dock så är det väl inte riktigt vår ännu men det är på god väg så några bilder åt det hållet är ju inte fel.

10
aina [fotoblogg]

Så fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Sofia Holmberg / Foto-Musik

Ser jättefint ut! :)

Svar: Tack Sofia! :)
simonpixel.webblogg.se

Kristin - Photography

Mys med vår men mer snö, älskar att fotografera ute i snön ☺

Svar: Näe den räcker med snö nu.^^
simonpixel.webblogg.se

LYFTMER

Så vackert! :D

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Linneaellinore - FOTO

Jättefina bilder!

Svar: Tack så mycket! =)
simonpixel.webblogg.se

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

coola bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Jenny

Riktigt fina bilder måste jag säga! :D

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Linda

Vilken härlig färg på bilderna, jättefina!

Svar: Tack så jättemycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Jenny

Vilka fina bilder! Super härlig färg du fått på dem! :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Therése S

Så otroligt vackra bilder du tar!

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar