Fotoläsning & te

 
Nu har även jag blivit förskyld som många andra har blivit och jag brukar inte vara sjuk speciellt ofta men i princip varje vinter så blir jag det och jag trodde ju att jag hade klarat mig den här gången men icke. När jag kom hem från Göteborg så var det två stycken här hemma som var sjuka så det var ju bara att invänta att jag också skulle bli det.
 
Igår var det riktigt drygt, jag orkade inte ens blogga som ni märkte, och man känner ingen vidare lust till att fota heller riktigt med feber och allt men nu är det i alla fall på bättringsvägen. Som tur är har jag endå orkat hålla kontakten med kunder med nya fotouppdrag via mail och så som jag ska börja med när jag blir frisk.
 
Sedan så har jag ju haft tid att göra annat som jag annars inte skulle hinna med, t.e.x läsa mycket nya fototidningar, jag hade tankat ner några på mobilen sen tidigare som jag har läst nu.
1
aina [fotoblogg]

Krya på dig!!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar