Många färger

 
Ikväll blev det än en gång att testa lite nya saker i Photoshop, eller egentligen är det ju gamla bilder och gamla tekniker men endå på ett annat sätt. Droppbilder har man ju redan fotograferat några gånger så varför inte prova att göra något annorlunda med bilderna.
 
Så det blev helt enkelt Verti/hori-redigering med en färgstark droppbild och för att skapa lite extra djup så lade jag även till ramen, tyckte det blev ganska snyggt. Innan ikväll så passade jag på att göra back-up på mina bilder också, jag brukar göra det månadsvis men nu hade jag glömt av det så det blev 70GB sammanlagt att säkerhetskopiera, det får man ju inte glömma bort i fortsättningen.
1
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh vilken häftig bild! :)

Svar: Tack så mycket! =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar