Mobilfigurer

 
Ikväll så blev det lite pyssel och experimenterande med mobilen, jag har ju testat att göra ljusmålningar med den för genom att ställa in kameran på de vanliga inställningarna "långa slutartider" till exempel och lagt över bilder från datorn till mobilen och använt mobilens skärm som motiv men jag hade aldrig testat att lägga in bilder på olika figurer.
 
Den idéen kom jag på idag så jag var tvungen att prova det och nu när jag vet att det fungerar kanske man kan fundera ut någoting coolt och kreativt som man kan göra med detta nån gång, några idéer på vad det skulle kunna vara?
1
Rebecca

Det där måste jag testa! :)

Svar: Ja gör det, det är ganska kul. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar