Nya vapnet

 
Det började med att farsan lämnade in det gamla luftvapnet på lagning men det skulle ta flera veckor att fixa så det blev att han köpte ett till fast denna gång ett tyskt märke "Walther". Anledningen till att det andra inte fungerade var för att det har stått oanvänt under en längre tid.
 
Det är antagligen ingen av er som vet att jag höll på en del med luftvapen förr, för det har jag inte skrivit någonting om i bloggen, det var väldigt länge sedan och jag tävlade under några år. Jag och farsan blev ganska bra under den tiden och har några medaljer och pokaler någonstans i flyttlådorna. Som den djurvän man är så räcker det gott och väl med luftvapen, man kan ju givetvis tävla med tyngre vapen med men jakt är jag inte så förtjust i.
2
annsoh

snyggt vapen! ;)

Svar: Tackar! ^^
simonpixel.webblogg.se

Ebba Molin

sv: tack ska du ha!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar