Dags för efterrätt

 
Idag var det jag som stod för middagslagningen och farsan ordnade efterrätten, mums. I vanliga fall så är jag inte så förtjust i efterrätter eller sötsaker över huvud taget men då och då kan det ju vara gott det med.
 
Den här gången blev det en annan variant på pajen med på min beställning, så det blev en mix av rabarber och krusbär, det blev väldigt surt trots allt socker men med lite kaffe till så blev det finfint! Får nu ta och hämta mig en skål till.
3
rememberthiis.blogg.se

oh va gott :D

Svar: Ajemen! =)
simonpixel.webblogg.se

Isabella Berger - Fotografi

Åh blev himla sugen på paj nu! Tror nog jag får köpa det i morgon :p

Svar: Haha ja det är gott! =)
simonpixel.webblogg.se

Rebecca

Åh vad gott! :)

Svar: Åhja! =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar