Fantasy Road

 
Efter några koppar kaffe så blir man väldigt kreativ har jag märkt, jag blir det i varje fall. De här gjorde jag natten innan nyårsafton tror jag det var och det började med att jag bara satt och lekte lite i Photoshop med hori/verti-redigeringar och sen så fick jag fler idéer medan jag höll på och det här blev resultatet.
 
Bildmanipulering och montage är något som jag alltid ha velat bli bättre på men jag tycker det är ganska svårt att få det att se bra ut men som allting annat gäller det ju bara att öva, det tar ju oftast ganska lång tid att göra den här typen av bilder.
 
Jag kunde inte bestämma mig vilken version som jag tyckte blev bäst heller så jag visar båda, vilken version tycker ni blev bäst?
6
aina [fotoblogg]

Så snyggt! :)

Svar: Tack så mycket! =)
simonpixel.webblogg.se

Sofia Wigen

Hur blir det med den där tävlingen?

Svar: Hej, det är mycket ledighet och så nu efter nyår förhoppningsvis så kan jag få rabattkoden från Addnature inom några dagar och skicka till dig. :)
simonpixel.webblogg.se

Sofia Wigen

Haha okay ;) Men vann jag ens? Haha...

Svar: Ja det var 5st som skulle få vinst! =)
simonpixel.webblogg.se

Fanny Lind

oj vilken häftig bild!!

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Johanna

Gu så coola! Vad duktig du är!!

Svar: Tack så mycket Johanna! =)
simonpixel.webblogg.se

Joakim Ekholm

Den första bilden är snyggast! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar