Färgglada droppar

 
Det blev en inomhus-fotografering idag också, eller ja jag var faktiskt ute en sväng men det var inte så roligt med allt regn så jag gick in igen och funderade på vad jag skulle fotografera för något. Så jag letade runt lite på internet och bloggar för att få lite inspiration.
 
Det verkar som att droppar på cd-skivor har blivit inne igen för det är väldigt många som fotar det nu, så jag tänkte att ja det var rätt länge sen jag själv gjorde det så varför inte göra det nu igen. Det är ju inte speciellt svårt direkt men där emot är det ganska svårt att få till något nytt men jag försökte mig på det i alla fall.
6
Annika

Grymt fina bilder :)

Svar: Åh tack så mycket Annika! =)
simonpixel.webblogg.se

Rebecca

Coola bilder, hur fick du dropparna i olika färger? :)

Svar: Tack så mycket! :)
Eftersom dropparna ligger på en cd-skiva så kommer många av färgerna naturligt men sen har jag även använt lite led-lampor i olika färger t.e.x gult, vitt och blått. Jag har även belyst några foton som hängde på väggen som speglar av sig lite olika färger. :)
simonpixel.webblogg.se

MATILDA

fräcka bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Hanna

Åh, riktigt fint! Härligt med alla färger :D

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Jenny

så vackert!!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Madeleine

Jätte läckert Simon! Jag är mest ute i naturen så det här var något nytt för mig.

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar