Före & Efter - Mönster

 
Idag så fick jag återigen veta att man kan göra precis allt i Photoshop, bara fantasin sätter gränserna brukar man ju säga och det stämmer verkligen med det programmet. Överst så ser ni original-bilden som jag har gjort om till lite olika mönster.
 
Jag brukar sitta och tesa mig fram en massa för att få till den här typen av bilder och det är nog det bästa sättet att lära sig på skulle jag tro. Exakt vad jag ska ha bilderna till vet jag inte så det blir nog att jag sparar dem i någon effekt-mapp, där brukar jag lägga in material som jag kan tänkas ha till andra bild/film-projekt, eller så kanske jag ska ha någon av dem som bakgrundsbild på skärmen.
1
Lovisa

riktigt häftigt blev det ju! :)

Svar: Åh tackar! =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar