Photoshop & Musik!

 
Kreativiteten flödar åter igen i det bästa programmet någonsin! Det är förstås Photoshop jag pratar om och den här kvällen har jag suttit en del med hori/verti-redigering. Vilket är väldigt roligt och annorlunda från det vanliga man brukar redigera och det bästa är att det alltid blir så många olika resultat när man gör dessa.
 
Det blev ett kollage idag då jag ville vissa många samtidigt, då tycker jag att det är ett bra format med just kollage. Om ni inte vet hur man gör den här typen av redigering men vill lära er det så kan ni klicka på länken nedan för att se min tutorial!
 
--> Vertikal/horisontell-redigering! <--
2
Isabella Berger - Fotografi

Tuffa bilder! :D

Svar: Tack så mycket! =)
simonpixel.webblogg.se

LIENE

Så häftiga bilder!
Gillar hur kreativ du är :)

Svar: Åh tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar